قیمت پوکه معدنی

پوکه معدنی

از گدازه های آتشفشانی تشکیل شده که پس از رسیدن به سطح زمین و در حال سرد شدن روی آن  حباب حباب می شود . پوکه در اندازه های ریز و درشت و متخلخل ایجاد می شود . پوکه معدنی به دلیل وزن سبکی که دارد ( بر روی آب شناور می ماند ) ؛ بسیار مورد توجه عزیزان مشغول در صنعت ساخت و ساز قرار گرفته است . زیرا در مکان هایی که باید روس سطح ( کف اتاق ها و یا کف پشت بام ) را برای رسیدن به ارتفاع مناسب پر کرد با استفاده از پوکه به جای ماسه یا خاک ، وزن کلی سازه به طور چشمگیری کاهش می بابد .


همچنین خاصیت دیگر پوکه معدنی که بسیار مهم است درجه سختی بالای آن است به طوری که در برابر فشار بسیار مقاوم است و درنتیجه زمانی که کف را با آن پر می کنیم و روی آن را مثلا سنگ فرش می کنیم ، پوکه نشست نکرده و به صورت یکنواخت سالیان سال باقی خواهد ماند .

تاریخچه پوکه معدنی

پوکه برای اولین بار توسط یونانی ها و رومی ها مورد استفاده قرار گرفت . آنها این سنگ معدنی را در جزیره ترا ( سانتورین امروزی ) در هنگام جمع آوری سنگ های آتشفشانی پیدا کردند . با برداشتن این سنگ و حس سبکی آن از روی کنجکاوی آن را در آب انداختند و دیدند که بر خلاف سنگ های دیگر در آب فرو نرفته و برای آن شناور می ماند .
با توجه به سوراخ های حباب مانندی که روی پوکه معدنی وجود دارد در ابتدا از آن برای زدودن پوسته مرده بدن به عنوان سنگ پا استفاده می کردند . پس از مدتی با تحقیق بر روی پوکه متوجه شدند که ترکیب پوکه خرد شده با دوغاب آهک و ماسه ملاتی را بوجود می آورد که نه تنها در ساخت و ساز پس از خشک شدن بسیار محکم می شود بلکه در برابر آب هم مقاوم است .

پوکه معدنی قروه

پوکه قروه با بهترین کیفیت ممکن در سطح کشور از معادن مختلف شهرستان قروه استخراج می شود . ارسال پوکه معدنی به تمام نقاط ایران از طرف شرکت پوکه معدنی عبدی در همین معدن بارگیری شده و به درخواست مشتری از نظر حجم و روش ارسال ، پس از بارگیری به مقصد اعلام شده توسط مشتری روانه می گردد.
ما همیشه سعی بر آن داشته ایم که در اسرع وقت و بدون کوچکترین معطلی سفارش مشتریان محترم را جهت ارسال آماده کنیم و به فضل الهی تا به این لحظه تمام عزیزانی که از پوکه معدنی عبدی خرید کرده اند راضی بوده وبه مشتریان دائم ما تبدیل شده اند.

مشخصات پوکه معدنی عبدی :

پوکه قروه ارزان و سبک تر پوکه سایر مناطق است (دارای وزن حجمی ۵۵۰ الی ۷۵۰کیلو گرم برمتر مکعب) .
* دارای خاصیت عایق صوت و حرارت می باشد .
* خاصیت ضد حشره و ضد موریانه ای دارد  .
* برای شیب بندی ساختمان از پوکه های سایر نقط بهتر است ( هم سبکتر و هم مقاومتر از پوکه معدنی دیگر مناطق کشور می باشد ) .

کاربرد پوکه:

۱- شیب بندی پشت بام و کف طبقات
۲- تولید بلوک سبک
۳-تولید انواع بتن سبک
۴- ساخت نما های زیبا مانند آبنما
۵-استفاده در شیلات
۶-استفاده در کشاورزی

کاربردهای پوکه معدنی

پوکه معدنی به عنوان عایق صدا :

پوکه معدنی قروه به دلیل تخلخل بسیار بالا که به سبب  گیر افتادن هوا در درون ماده معدنی ایجاد می شود مانع از انتشار صوت میگردد. پوکه معدنی با تخلخل بالا عایقی بسیار خوب در برابر صوت می باشد . همچنین پوکه به دلیل ویژگی هایی که دارد به عنوان عایق برودت و گرما نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد .

پوکه معدنی در تولید بتن سبک :

یا استفاده از پوکه در تولید بتن ، بتنی بسیار سبک و مقاوم به دست خواهد آمد . برای تولید بتن از پوکه عدسی استفاده می شود . با توجه به اینکه پوکه دارای درجه سختی بسیار بالایی است در ترکیب با بتن به ملات بدست آمده مقاومت بسیار بالایی می بخشد .

پوکه در شیب بندی :

سه دلیل می توان نام برد که چرا باید از پوکه معدنی در شیب بندی سقف و کف استفاده کرد :
  1. وزن بسیار کم که در نتیجه وزن کلی سازه نیز به طرز چشمگیری پایین می آید .
  2. مقاومت بسیار بالا
  3. محافظ در برابر خوردگی ، از خوردگی لوله ها جلوگیری می کند .
برای شیب بندی متناسب با نوع نیاز می توان از انواع پوکه معدنی استفاده کرد . شما عزیزان برای اینکه بدانید کدام نوع پوکه برای ساختمان شما مناسب است ، باید با معمار یا بنای خود مشورت کنید در غیر این صورت می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و در مورد نوع پوکه و همچنین نحوه خرید و ارسال آن با آقای مهدی عبدی مشورت کنید و در کوتاهترین زمان به پاسخ سوال های خود برسید .۰۹۱۸۶۶۱۴۲۹۳

پوکه معدنی در تصفیه آب :

به دلیل تخلخل بالای پوکه معدنی می توان از آن برای تصفیه آب استفاده کرد . پوکه معدنی استفاده شده در تصویه خان باید خالص و بدون دانه های کوچک پودری باشد . پوکه در تصویه خانه در حوضچه های آب مورد استفاده قرار می گیرد .

پوکه معدنی در کشاورزی :

به دلیل تخلخل بالای پوکه معدنی آن را با خاک گلخانه و زمین کشاورزی ترکیب می کنند که باعث تنفس بهتر خاک می شود . همچنین پوکه معدنی مخلوط در خاک توانایی این را دارد که آب موجود در خاک را برای مدت طولانی تری حفظ کند که این خود موجب صرفه جویی در مصرف آب و کم کردن هزینه ها خواهد شود . زمانی که پوکه با خاک مخلوط می شود مواد معدنی موجود در آن به خاک و از آن به گیاه منتقل شده و باعث رشد آن می شود که نتیجه آن باروری بیشتر محصول است .

پوکه ریزی ساختمان

بعد از تمام شدن کار ساخت دیوارها و به قولی تمام شدن سفت کاری ساختمان ، نوبت به کفسازی می رسد . یکی دیگر از مراحل مهم ساخت ساختمان کفسازی است .
برای کف سازی ساختمان باید پوکه ریزی انجام شود . به این معنی که در پوکه معدنی را روی کف ریخته ، به طوری که تمام کف را بپوشاند . بهد از اینکه به مقدار کافی پوکه معدنی رد کف ریخته شد ، باید سطح کف کاملا صاف و یک دست شود . به ریختن پوکه معدنی در کف ساختمان برای شیب بندی و یا بالا بردن ارتفاع کف ؛ پوکه ریزی می گوییم .

خرید پوکه مرغوب قروه

هموطنان گرامی برای خرید پوکه و یا جهت مشاوره می توانید با شماره زیر تماس بگیرید :
۰۹۱۸۶۶۱۴۲۹۳       مهدی عبدی

پوکه قروه در سایزهای بادامی، فندوقی ، عدسی و ماسه‌ای خدمت مشتریان عزیز عرضه می گردد .
محصولات شرکت پوکه معدنی عبدی : 
– پوکه بادامی قروه:
پوکه بادامی یکی از انواع پوکه قروه است که اندازه آن از ۱۸ تا ۲۶ میلیمتر میباشد .
– پوکه فندوقی قروه:
پوکه فندقی یکی از انواع پوکه قروه است که اندازه آن از ۱۰ تا ۲۰ میلیمتر متغیر می باشد .
– پوکه عدسی قروه:
پوکه عدسی یکی از انواع پوکه معدنی است که اندازه آن از ۳ تا ۷ میلیمتر متغیر می باشد .
– پوکه ماسه‌ای قروه:
پوکه ماسه‌ای یکی از انواع پوکه معدنی است که اندازه آن از ۱ تا ۵ میلیمتر متغیر می باشد .

جهت سفارش پوکه  درجه یک قروه ۰۹۱۸۶۶۱۴۲۹۳ میتوانید با شمار  تماس بگیرید .

***با خرید اول خود به مشتری دائم ما تبدیل خواهید شد ***

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

درمان زخم دیابت

پوکه معدنی,پوکه معدنی قروه,خرید پوکه معدنی کردستان

پوکه معدنی چیست؟؟